ابتدا با امور مشتریان نیک آریا تاش با شماره 32373402-031 تماس گرفته و یا مشکل خود را از طریق آدرس پست الکترونیک  Service@TASHCO.NET با ما در میان بگذارید.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و نیک آریا تاش در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اکثر کالاها دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و بعضی از کالاها مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند ، نیک آریا تاش 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است .

خرید اینترنتی هرچند بسیار ساده و سریع است ، اما همواره مشکلاتی از جمله نحوه بسته بندی ، خرابی و مشکلات احتمالی هنگام تحویل کالاها دغدغه هایی را برای کاربران به وجود می آورد.
به همین منظور برای اطمینان خاطر مشتریان امکان برگشت کالا را در نظر گرفتیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در زمان تحویل کالا یا حتی بعد از آن امکان پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد. 

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی ، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید :

هنگام تحویل گرفتن ، قبل از بازکردن کالا ، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل : مدل ، رنگ ، بسته بندی ، تعداد و گارانتی درج شده در سفارش ، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا ۲۴ ساعت به تیم خدمات مشتریان نیک آریا تاش اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به نیک آریا تاش صورت گیرد .

چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی ، مشخص گردید کالا دارای معایبی از جمله : شکستگی ، خراشیدگی ، روشن نشدن ( و هر مشکلی که بدون روشن کردن دستگاه قابل تشخیص بوده) باشد ، خریدار موظف است ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از زمان تحویل ، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی ، مشکل نرم افزاری باشد ، می بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان شرکت ما اطلاع داده شود.

توجه : پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ، در صورتیکه کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت امتناع یا خودداری مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد ، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد نیک آریا تاش در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت نیک آریا تاش در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا ، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود ، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد .

در این حالت ، با توجه به نوع مشکل کالا ، به یکی از حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد :

1-   درصورتی که خرابی ذاتی باشد ، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن ، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.

2-   درصورتی که خرابی ذاتی باشد ، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن ، کالای مشابه به مشتری معرفی و در صورت تائید بودن جایگرین شده و تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر ، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر ، نیک آریا تاش تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند تحویل  داده خواهد شد.

3-   درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد ، مورد تایید نیک آریا تاش نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد.

4-   اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی ، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و نیک آریا تاش در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

5-   پس از دریافت و پذیرش کالا توسط نیک آریا تاش ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

6-   کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات ، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت نیک آریا تاش هستند ، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان ‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

7-   از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش ، مشخص شود ، اگر نیاز به استرداد وجه باشد ، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

8-     ملاک ، عمل و اقدام شرکت و نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیک آریا تاش است.