رویه های بازگرداندن کالا شامل موارد زیر میباشد:

ابتدا با امور مشتریان نیک آریا تاش با شماره 32373402-031 تماس گرفته و یا مشکل خود را از طریق آدرس پست الکترونیک service@tashco.net با ما در میان بگذارید.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های ما بوده است و نیک آریا تاش در این راستا می کوشد،هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، بامسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اکثر کالاها دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند ولی بعضی از کالاها مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشود.برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند شرکت مزکور مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا در نظر گرته است.خرید اینترنتی هر چند بسیار ساده و سریع است ، اما همواره مشکلاتی از جمله نحوه بسته بندی ، خرابی و مشکلات احتمالی هنگام حمل و نقل کالاها دغدغه هایی را برای کاربران به وجود می آورد. به همین منظور برای اطمینان خاطر مشتریان امکان برگشت کالا را در نظر داشته ایم تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی در زمان تحویل کالا یا حتی بعد از آن امکان پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد.

لطفا جهت جلوگیری از بروز هر گونه سوئ تفاهم احتمالی ، هنگام تحویل کالا ، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید:

در هنگام تحویل گرفتنکالا لطفا قبل از بازکردن دستگاه ، اطلاعات درج شده روی بسته دستگاه را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد.در صورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل : مدل ،رنگ ، بسته بندی ، تعداد و گارانتی درج شده در سفارش ، باید از بازکردن بسته بندی دستگاه خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان نیک آریا تاش اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به نیک آریا تاش صورتپذیرد در غیر اینصورت به منزله ی سالم و درست بودن کالا برای شرکت تلقی می شود.

چنانچه بعد از بازکردن بسسته بندی ، مشخص گردید کالا دارای معایبی از جمله : شکستگی ، خراشیدیگی ، روشن نشدن و هر مشکلی که بدون روشن کردن دستگاه قابل تشخیص بوده است ، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل ، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و در صورتی که کالاهای خریداری شده دارای ایراد فنی ، مشکل نرم افزاری باشد ، می بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا ، به خدمات مشتریان شرکت اطلاع داده شود.

توجه : پس از بررسی کالای مرجوعی ، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ، در صورتیکه کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، برای مشتری ارسال می شود.در صورت امتناع یا خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد ، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد نیک آریا تاش در واحد خدمات پس از فروش باقی می ماند و با انقضای این مهلت نیک آریا تاش در قبال کالا و زیان های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت.

پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و در صورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا ، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا ،بازگردانید.هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود ، بررسی صورت گرفته و نتیجه تنها از طریق تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد.

در این حالت ، با توجه به نوع مشکل کالا ، به یکی از حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد:

1- در صورتی که خرابی ذاتی باشد ، کالای معیوب با کالای سالم تعویض و برای مشتری ارسال می گردد یا در صورت ناموجود بودن ، مبلغ کالا به مشتری استرداد خواهد شد.

2- در صورت ناموجود بودن کالای مشابه به مشتری معرفی و در صورت مورد تایید بودن تعویض شده و تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلف درج شده در فاکتور)محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود.برای کالای گران تر ، مشتری تفاوت را پرداخت می کند و برای کالای ارزانتر ، نیک آریا تاش مابهتفاوت را به حساب مشتری واریز می کند.

3-در صورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد ، مورد تایید شرکت نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال میگردد در این صورت کلیه هزینه های به عهده مشتری می باشد.

4- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی ، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و نیک آریا تاش در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در اکتور به مشتری را می پذیرد.

5-پس از دریافت و پذیرش کالا توسط نیک آریا تاش ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان فنی ، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

6-کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات ، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل کالا و رویه های ابلاغ شده توسط شرکت های تولید کننده و یا نمایندگی های مجاز محصولات هستند ، لذا علرغم تصور آن که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می تواند خیلی سریع انجام شود ، ولی در عمل رعایت رویه های تستزمان بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با آن کالا دارد.به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 72 ساعت کاری در نظر گرفته شده است ، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده ، در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

7- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از روش، مشخص شود ، اگر نیاز به استرداد وجه باشد ، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

8-شرکت براساس نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش تصمیم گیری و اقدام می نماید.

دلایل مرجوعی کالا شامل موارد زیر میباشد:

1-اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد و یا آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا ، به نیک آریا تاش اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده ازاین سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نیک آریا تاش بازگردانده شود و لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداًخودداری شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس ، استفاده نادرست پس از تحویل کالا ، که شامل مواردی مانند : حمل و نقل و جابه جایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده نا متعارف و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل نمی شود.

2-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

وجود مغایرت ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش نیک آؤیا تاش از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

اگر مغایرت ، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است ، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصئلات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

در صورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدیگی به در خواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلیو اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتیکه امکانتشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد ، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

توجه :کالا دقیقا با همان شرایط ارسال شده باید مرجوع شود ، در صورت بسته بندی نامناسب با استفاده از دستگاه و باز کردن آن امکان برگشت کالا وجود ندارد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود، طبق ضوابط و قوانین شرکت نیک آریا تاش انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به هیچ کالایی تعلق نمی گیرد.

اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد ، آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش نیک آریا تاش و یا تیکت به سایت شرکت اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود ، طبق ضوابط و قوانین شرکت نی آریا تاش انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به هیچ کالایی تعلق نمی گیرد.

اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد ، آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش نیک آریا تاش و یا تیکت به سایت شرکت اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر

  • معتبر و اعلام بارنامه مرسوله و دریافت پیامک و کد رهگیری به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نیک آریا تاش هیچ مسئولیتی را بعهده نمی گیرد.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور با خدمات پس از فروش نیک آریا تاش هماهنگ و ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌ ، در لحظه قابل مشاهده باشد ، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نیک آریا تاش  بازگردانده شود.

مشکلات مربوط به حمل و نقل:

تمامی کالاهای ارسالی از نیک آریا تاش با توجه به نوع کالا به طور استاندارد بسته بندی و پس از ارسال کالا مشخصات بارنامه و کد رهگیری و روش ارسال به کاربرپیامک خواهد شد . پس از این مرحله در صورتیکه کالایی در حمل و نقل آسیب دیده باشد ، مسئولیت این خسارت با شرکت حمل و نقل است و نیک آریا تاش مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات رسانی شرکت های حمل و نقل کننده ندارد و مشتریان گرامی می توانند برای دریافت غرامت به شرکت پستی مراجعه و مراحل لازم را طی کنند.

در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده ایراد ظاهری دارد مشتری میتواند از قبول آن خودداری کند و مشکل را از طریق تیکت به شرکت مربوطه اعلام نماید.

با این حال در صورت بروز هرگونه مشکل مشتری میتواند در کمتر از 24 ساعت کاری موضوع را ترجیحا از طریق ایمیل به همراه عکس به نیک آریا تاش منتقل کند تا مورد پیگیری شود.

تمامی کالاهای ارسالی با ایران پیام یا پست جمهوری اسلامی ایران بوده و دارای بیمه میباشند.

توجه : در هر حالت برای برگشت کالا  فاکتور آن نیز باید به همراه کالا ارسال شود.

کالای مرجوعی را چطور ارسال کنید :

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نیک آریا تاش جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال ، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل ، ریموت ، باتری ، دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز ، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
  • کلیه هزینه های مرجوعی به عهده مشتری می باشد.

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد :

  • کلیه هزینه های مرجوعی به عهده مشتری می باشد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری ، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت نیک آریا تاش ارسال شود.
  • در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نیک آریا تاش ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

در صورت خرید از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی بانک سامان ، مبلغ برگشتی به صورت خودکار به حساب مورد استفاده هنگام پرداخت آنلاین، واریز می‌شود.

نحوه تماس با نیک آریا تاش

  1. با شماره تلفن32373402-031 خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2. یا به Service@TASHCO.NET با ذکر شماره پیگیری سفارش ، ایمیل بزنید.
  3. 3-     ‎پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید‎.‎

توجه: جهت رسیدگی به درخواست ، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

روش‌ ارسال

  1. نیک آریا تاش با شرایط ارسال سریع‌ ، توسط ایران پیام و یا پست جمهوری اسلامی ایران لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.
  2. برای مشتریان شهرستانی و تهران ارسال از طریق ایران پیام و یا پست جمهوری اسلامی ایران و مشتریان اصفهان با پیک می باشد.
  3. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست ، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 48 تا 72 ساعت کاری است.
  4. ارسال در طول ایام هفته بجز پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل صورت می گیرد.
  5. توجه :تمامی کالاهای که در قسمت فروش ویژه و یا حراجی قرار می گیرند به هیچ عنوان برگشت از فروش و عودت هزینه نداشته و حق هیچگونه اعتراضی مشتری نخواهد داشت.