کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات نیک آریا تاش به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت تاش لب هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری هایپرکیت و سایر خدمات ارائه شده توسط نیک آریا تاش به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات نیک آریا تاش است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین نیک آریا تاش از سوی کاربر است.
ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقها و قوانین قبلی تلقی میشود
1-قوانین عمومی
مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.
1-1-فروشگاه: فروشگاه اینترنتی تاش لب به عنوان فروشنده
2-1-سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی تاش لب به آدرس www.tashlab.ir
3-1-محتوای سایت: کلیه اطلاعات من جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و اپیلیکیشن.
4-1-کاربر میهمان: هرفردی که از طریق اینترنت وارد سایت تاش لب شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.
5-1-عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.(عضویت اشخاص حقوقی صرفا از طریق عضویت نماینده حقیقی مجاز شخصیت حقوقی امکان پذیر خواهد بود.)
6-1-مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
7-1-سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
8-1-استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن در لحظه کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی
2-شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.
ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابراز شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پا برجاست یا سایر شروط را مشخص نماید.
با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است.
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
سن کاربران: برای خرید از سایت سن قانونی (18 سال تمام) الزامی بوده و در غیر اینصورت می بایست خرید از سایت توسط والدین یا قیم قانونی انجام شود . عدم رعایت این امر راسا بر عهده مشتری خواهد بود.
3-راه های ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات نیک آریا تاش استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به نیک آریا تاش ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که نیک آریا تاش به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای سایت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد نیک آریا تاش برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد.
توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.tashlab.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت نیک آریا تاش هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.tashlab.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
4-مراحل ثبت سفارش و خرید
1-4-ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای سایت و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند
2-4-پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول و در روز کاری و ساعات اداری حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان امکان ارسال کالا وجود داشته باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.
3-4-ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت و از طریق ثبت در سامانه الکترونیکی تاش لب به شماره: 9801000551451+ کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه نیک آریا تاش انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
4-4-در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری از خرید ( مطابق ماده)، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
5-4-در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت تاش لب، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تاش لب محفوظ است. بدیهی است تاش لب در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت مینماید و مشتری با خرید از سایت تاش لب از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
6-4-با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
7-4- از آنجا که تاش لب یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، تاش لب مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
8-4-لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که تاش لب هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.
10-4-مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تاش لب جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد.
11-4-روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در تاش لب در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد. 12-4-کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت تاش لب به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از تاش لب برای ما افتخار است و تیم تاش لب سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در تاش لب حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای تاش لب محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
5-روشهای پرداخت
1-5-مشتریان ساکن همه ی شهرها می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند.
2-5-مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
6-روشهای ارسال سفارش
1-6-سفارشات در شهر اصفهان صرفا توسط پیک ارسال می گردد و مشتریان می توانند از بین روش ارسال با پیک و ارسال با پست و یا ایران پیام ، یکی را انتخاب و اعلام نمایند.
2-6-در شهرهای مجاور شهر اصفهان، سفارش ها علاوه بر پیک ، توسط شرکت های باربری طرف قرارداد ارسال می گردند.
3-6-در سایر استان ها غیر از استان اصفهان، سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و ایران پیام ارسال می گردند که گاها می تواند به انتخاب مشتری تعیین شود.
4-6-مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
5-6-در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا ایران پیام انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا ایران پیام و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با تاش لب اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. تاش لب همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
7-هزینه ارسال
1-7-پس از طی مرحله استعلام موجودی و اعلام موجود بودن کالای درخواستی ، هزینه ارسال به مشتری از طریق پنل ثبت سفارش و یا سایر وسایل ارتباط الکترونیکی اعلام شده و تاییدیه گرفته خواهد شد. بدیهی است این هزینه در خصوص بارهای شهرستان، تا باربری اصفهان می باشد و هزینه باربری از اصفهان تا شهر مقصد برعهده مشتری می باشد.
2-7-با توجه به قوانین سایت ، ارسال کالا تا تکمیل شدن فرآیند سفارش ، امکان پذیر نخواهد بود.
8-تحویل سفارش
1-8-مدت زمان تحویل کالاها در شهر اصفهان در روش ارسال با پیک در کمتر از 3 ساعت و در روش ارسال با باربری حداکثر یک روز کاری می باشد.
2-8-سفارش های ارسالی شهر اصفهان به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی 2 تا 3 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
3-8-سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری: سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 12 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 48 تا 72 ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
4-8-مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
5-8-مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
6-8-کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
7-8-چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به تاش لب اطلاع نماید.
8-8-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده 6 این قوانین عمل خواهد شد.
9-8-طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
10-8-طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 7 روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون 7 روز تضمین طلایی تعویض می گردد.
رویه های بازگرداندن کالا به نیک آریا تاش
11-8-همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. بعد از تحویل مشتری طبق ماده 8-8 این قوانین ، تا 7 روز امکان بازگشت کالا را با توجه به شرایط ذیل خواهد داشت:
1-11-8-کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
2-11-8-کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
3-11-8-در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 72 ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.
4-11-8-در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.
5-11-8-امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.
12-8-همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
13-8-لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان تاش لب کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول ماده 8-14 میشود. اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمیشود.
14-8-در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون 7 روز تضمین تعویض کالای معیوب می گردد.
15-8-آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.
16-8-برای استفاده از خدمات ماده 8-14( تضمین تعویض 7 روزه)، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط تاش لب دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. هم چنین در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در تاش لب به اتمام برسد و تاش لب امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
17-8-به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند و هزینه آن را تقبل نمایند.
9-امکان بحث و تبادل نظر در سایت
1-9-در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
2-9- فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
3-9-در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
4-9-توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
10-محتوای سایت و مشخصات محصولات
1-10-تاش لب نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات انجام می نماید. لازم به ذکر است تاش لب تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط تاش لب دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه مطابق ماده 8-11 است.
2-10-وب سایت تاش لب هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت تاش لب تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
11-مسئولیتهای سایت و کاربران
1-11-هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
2-11-کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
3-11-فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
12-حق مالکیت مادی و معنوی
1-12-کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه تاش لب، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
13-اختیارات فروشگاه
1-13- فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
14-شرایط خاص
1-14-با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.
15-نمایندگی
1-15-تاش لب در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی تاش لب اطلاع دهید.
16-موارد فورس ماژور
1-16-تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، تاش لب هیچ گونه مسئولیتی ندارد
2-16-تاش لب خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.